sobota, 2 listopada 2013

Listopad

... z cyklu... "bardzo trudno o tym orzec, nad czym duma nosorożec":)

 

Wiem, że nie ma takiego cyklu, niemniej jednak... 



... no właśnie. Tak to teraz wygląda. I tylko pod nogami szeleści. Dobrze, że przynajmniej się ten miesiąc dniem Wszystkich Świętych zaczyna. No i te Zaduszki... I choć ciepło, słonecznie, to na drzewach już prawie nie ma koloru. Tylko te sterczące gałęzie... Które także mają swój nostalgiczny urok, zwłaszcza gdy mgła unosi się pomiędzy konarami wcześnie rano. Wkrótce umieszczę w blogu wpis z takimi właśnie zdjęciami Mojego Najstarszego Dziecka, ale nie dziś. Dziś choruję. Drugi dzień. Krótko, za to dobitnie.


 
A wczoraj przed południem jeszcze ostatkiem sił dotarłam na pobliski cmentarz i z tej to wyprawy pochodzą poniższe zdjęcia. Tak, to niezbyt rozsądne fotografować się w takim stanie, jednak sił jeszcze trochę było, słońce świeciło, a wszytko trwało ze dwie minuty, więc pomyślałam, że jednak uwiecznię i ten dzień mojego ciuchowego eksperymentu. No i ubrałam się ciepło:)

 
 

 

 

W tym zestawie nowa jest dżinsowa spódnica (choć ma już równe 10 lat - kupiona za 40 zł), a także bardzo ciepły golf (90 zł i 9 lat:). Reszta już była.

Pozdrawiam!



8 komentarzy:

  1. 10 lat dla ubrania a dla człowieka
    Ile to zależy od perspektywy
    Choć w sumie te ubrania wygladaja jakby całkiem niedawno kupione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby wyglądały na swoje lata, nie chodziłabym w nich:) Ale nie wszystkie moje ciuchy umieją tak dobrze znosić upływ czasu, tzn. nie niszczyć się i nie wyglądać jakoś szczególnie niemodnie.

      Usuń
  2. ale jak Ty to robisz, że ciągle ważysz tyle samo:)
    pozdrawiam G, stała od jakiegoś czasu czytelniczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam więc Anonimową Stałą Czytelniczkę, która, mam nadzieję, zechce się może ujawnić:))

      Usuń
  3. Jak coś ma dobrą jakość to i na długo zachowa swoją urodę:) ja mam dużo ubrań z przed X laty i kobiety pytają gdzie kupiłam takie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,właśnie. Cieszę się, że ktoś to rozumie:)

      Usuń
  4. Jak coś ma dobrą jakość to i na długo zachowa swoją urodę:) ja mam dużo ubrań z przed X laty i kobiety pytają gdzie kupiłam takie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w dzień dali Ci odespać:) Teraz spojrzałam na tę godzinę okrutną. Pozdrawiam!

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.