niedziela, 22 grudnia 2013

"Rockn' Around The Christmas Tree", czyli Składam sobie święta - cz. 5

... z cyklu "Uroda życia"

 
Jedna "żywa" poprzedniczka rośnie już przy płocie. Na drugą nie ma miejsca, więc ta wróciła do łask:)

Wczoraj mieliśmy Wielki Dzień! Oprócz tego, że doczekaliśmy się dwóch kolejnych ząbków i mamy w buzi całkiem ładną symetrię góra - dół, to jeszcze - Tadam! - ubraliśmy choinkę! Dla jasności: Pierwszą w Życiu Choinkę Naszego Najmłodszego Dziecka. Słowem - jest o czym pisać:) 

 



Pierwszy raz usłyszałam tę piosenkę kiedyś w wykonaniu Kim Wilde. Ale ta wersja też mi się podoba, choć oczywiście wykonanie Brendy Lee jest nie do podrobienia:)

Choinko, piękna jak las... - kto pamięta, ręka do góry:)


Anioły mają już parę lat. Nie wiem, kto wymyślił, żeby miały knotki na główkach! Jak mam je zapalić? No jak?

A to mi Google takie migotanie zrobił:) Normalnie to takie rzeczy wydają mi się okropnie tandetne, ale co tam, w końcu są święta:) Dzięki, Google'u:)
 
Takie sobie sopelki trzy wieszam na trzech lampach naszego kuchnio-jadalnio-salonu:)
 
I to już wszystkie moje świąteczne ekstrawagancje. W Wigilię dojdzie jeszcze stroik - świeca Wigilijnego Dzieła Pomocy Dzieciom otoczona gałązkami jodły w okrągłym wiklinowym koszyku, tylko tyle.


8 komentarzy:

  1. Piękne aniołki ;)


    ...
    http://lauttin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to już wszystko przygotowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. My też wczoraj ubraliśmy choinkę, nie jest to pierwsza w życiu Ani, ale pierwsza, przy której pomagała, a teraz biega i cały czas "choinka, choinka" :-) kolejny rok wystawiłam tez aniołka z naturalnego wosku z knotkiem w głowie ;-)
    Życzę Wam pięknych Świąt, zasłużonego odpoczynku i radosnej rodzinnej atmosfery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękujemy! Wam Wszystkim także z serca życzenia ślemy!

      Usuń
  4. Szkoda zapalać takie aniołki i ja bym też nie robiła tego tak samo jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapaliłam i pewnie nigdy nie zapalę:)

      Usuń
  5. Choinko piękna jak las, choinko zostań wśród nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tak żeśmy śpiewali w przedszkolu. A potem nastała era hitów z telewizora:)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.