niedziela, 1 grudnia 2013

Skrobanie w dno, czyli każdy orze, jak może:)

... z cyklu "Co w szafie piszczy"


Taki kominek:)) sobie dziś ubrałam - zaryzykowałam morski do ciemnego brązu. Lubię:)


Kolor tego dżinsu - jak dla mnie - idealny. I dziś w grubych ciemnobrązowych 

rajstopach kupionych w lipcu na wyprzedaży za 3 zł w Auchan.  Sama bawełna.


O, a w domu wypada zdjąć kurtkę, co zwykle i ukazać sweterek - co też zwykle:) 

Tylko dziś z inną spódnicą, która z kolei także już była, ale z innym golfem:)

I tak się to kręci...


Nie ma to jak własna kuchnia:) 

Na szczęście nie muszę się przejmować światłem, ziarnem, kadrem oraz tłem!

Eksploatuję bowiem własną szafę, a nie show room znanej marki:)


A najbardziej i tak podoba mi się to zdjęcie!


I to:)


A niech tam, i jeszcze to:))


Ale wiecie co? Przypomniało mi się, że całkiem niedawno ten sam lasek wyglądał tak:

Mam nadzieję, że niedługo będzie biało...

 

6 komentarzy:

  1. Komin rewelacja:) i połączenie go z brązem bardzo pasuje ja lubię tak zestawiać kolory,wczoraj identyczny kolor golfu miała jak ty masz na sobie i do tego czerwone spodnie:) .Do czekoladowego golfu kupiłam specjalnie korale niebieskie,turkusowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie makelife itd. pod Twoim wpisem o puchówce (zabawnym zresztą ;) ), wkleiłam link do płaszcza puchowego z Promodu, który częściowo spełnia Twoje warunki co do zakupu ;), z wyjątkiem ceny... ale można liczyć na obniżki po świętach i wyprzedaże. Nie wiem, czy płaszcz jest w Twoim guście; w guście Kasi chyba- nie, bo nie zamieściła mojej odpowiedzi do Ciebie... Pozdrawiam serdecznie, Kaśka
    http://www.promod.pl/kobiety/plaszcze/kurtki-puchowe/plaszcz-puchowy-granatowy-R7240008014.html



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki! Sądzę, że Promod nie zapłacił Kasi Tusk za reklamę, więc dlatego nie zamieściła:) A może Ty jesteś z Promodu?:) Idę sprawdzać cenę. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Hej, sprawdziłam i :((
      Ale może faktycznie po obniżkach da się kupić. Jeszcze raz dzięki!

      Usuń
  3. Broń Boże! :D Ale mam jedna parkę z Promodu - przyznaję bez bicia- z przeceny (a jakże ;)) letnią, cienką, wisi w szafie na działce :)
    Wiesz, nawet nie pomyślałam, że to faktycznie może tak być, jak piszesz....
    Człowiek całe życie się uczy ( a stary, to powinien szlachetnej mądrości już nabrać ;) )
    Mimo to, a może dlatego :)))) - dziękuję za bardzo miłą odpowiedź - już chyba pisałam, że bardzo lubię czytać Twój blog i będę tu zaglądać :) Pozdrawiam, Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, ja też nie lubię kiedy jest tak szaro, po tej naszej polskiej jesieni, więc kiedy spadnie porządnie biały puch.... oj będzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.