czwartek, 10 kwietnia 2014

Wreszcie pada

...z cyklu "Co w szafie piszczy"


Większość ludzi znajduje więcej powodów wyjścia z domu, gdy nie pada. Ja odwrotnie. Deszcz daje chwilę wytchnienia od fruwających w powietrzu pyłków roślin. Tylko chwilę, bo one całkiem nie znikają, ale zawsze lepsze coś, niż nic.


Dziś czwartek. Niby nic odkrywczego, chyba że ostatnio wychodziło się z domu w niedzielę. Wtedy jeszcze nie padało, za to wiało. No i tak to wyglądało:


Niby było dość ciepło, ale w kościelnych murach już wcale nie tak bardzo, więc się pod cienką kurtką w gruby sweter wystroiłam. Ten szalik to tak bardziej dla koloru, żeby za blado nie było. No i z pantoflami na obcasach zaszalałam, ale to do uwierzenia na słowo, bo nie bardzo się na zdjęcie załapały.

kurtka - jakiś no name z makro za 70 zł - 11 lat
golf - no name z lokalnego prywatnego sklepiku za 90 zł - 9 lat
spodnie - Orsay za chyba 60 lub 70 zł (dokładnie nie pamiętam, sorry) - chyba 7 lat
szal - Tatuum za 50 zł - jakieś 7 lat
buty - no name ale bardzo bardzo:) za około 150 zł lub za ciut więcej - 6 lat
torba - Nine West za 159 zł (połowa ceny) - 6 lat (jak dla mnie - badziew nie marka, bo paski już obłażą; uważam, że bez przesady

No to się "pochwaliłam", prawda?
Bo tak w zasadzie to do wymiany byłyby buty i torba, chyba że okręcę paski jakimś ozdobnym grubym sznurkiem i jeszcze ponoszę. W sumie to tak, tak zrobię. Nie chodzę jeszcze do pracy, więc obleci. A jak mi się nie uda, to żadna strata - i tak byłaby do wyrzucenia.

4 komentarze:

  1. A my dziś już możemy wreszcie wyjść z domu a ty psikus deszcz pada i dalej siedzimy:( . Masz chyba słabość do pojemnych torebek co? . Pozdrawiam ach jak wracasz ze spaceru to przepłukuj gardło wodą a nos solą fizjologiczną podobno pomaga przy alergii na pyłki( porada od cioci-lekarki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak pech, to pech. Macie kaloszki? Dzięki za radę, faktycznie może sól fizjologiczna nie wysusza tak śluzówki, jak woda.

      Usuń
    2. Ta sól to bardziej dla usunięcia pyłków z nosa a zwykła wodą wodą gardełko przepłukać by je usunąć :)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.