wtorek, 29 kwietnia 2014

Zrzutka weekendowa

...z cyklu "Co w szafie piszczy"


Większość drzew się zdążyła już wypylić, próbują się rozmnożyć już tylko jakieś niedobitki, a trawa da mi jeszcze trochę czasu, więc się wybrałam, by obkupić moje Dziecię na pierwsze urodziny, czyli na Roczek po prostu.


Chodziłam dwa dni, czyli w sumie jakąś godzinę spędziłam na powietrzu:), resztę w samochodzie lub w sklepie. A oto dowody:


Piątek - dopasowanie kolorystyczne matki z córką:)

Sobota - dopasowanie kolorystyczne matki ze sklepowym parkingiem:)



No i tyle na dziś! Uściski!!!

6 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają te spodnie na 2 zdjęciu :) my dziś mamy piękną pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, a to takie przecenione za niecałe dwie dychy w Auchan kupiłam 3 lata temu. U nas w tej chwili ładnie i ciepło, ale zanosi się na burzę i głowa mnie okropnie boli.

      Usuń
    2. Ja ostatnio ciągle cierpię na migrenę tylko wczoraj nie miałam pierwszy raz od 2tyg na pewno . Byłam w piatek u okulisty bo coś mi się literki zamazują w książce i okazało się,że mam astygmatyzm a bóle głowy powodują oczy:( i mam przepisane okulary do stałego noszenia:(

      Usuń
    3. Będziesz w nich świetnie wyglądać:)

      Usuń
  2. To ja tak od rzeczy ;) moja córka (rok i miesiąc) ma takie same rajstopki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że tych "córek" w takich samych rajstopkach to więcej sobie pomyka:) Lidl górą!

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.