poniedziałek, 29 września 2014

"Po ciemnej stronie mocy", czyli jestem na fejsie:)))

...z cyklu "Dyrdymałki" albo nie wiem co

 

Kilka dni temu zamieściłam pierwszy nieśmiały wpis w miejscu, od którego przez lata całe odżegnywałam się i szłam w zaparte. Ale ciekawość mnie zżerała, a żal mi było Waszych fejsbukowych gadek było, no i "się zapisałam", jak mawia jedna pani:).


Jestem tu:


https://www.facebook.com/profile.php?id=100005701128750


Zapraszam Was serdecznie do polubienia mojego profilu, do grona znajomych, do obserwowania i do czytania i udostępniania:))).


Mam nadzieję w niedługim czasie stworzyć na Facebooku stronę bloga. Co Wy na to?

14 komentarzy:

  1. Wiolu, polubione:)
    A teraz możesz sobie założyć fanpage swego bloga i tam wrzucać linki do wpisów na blogu oczywiście. Ja też się odżegnywałam długo, ale w końcu wstąpiłam do społeczeństwa FB. Słonecznie i serdecznie, B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko:))) Słonecznie i ciepło niech będzie i Tobie!

      Usuń
  2. Ach, nad tym facebookiem nie mogę zapanować. Jako fanpage nie mogę nikogo polubić. Może znasz metodę obejścia tego, bo z przyjemnością polubiłbym Ciebie również i tam. O ile nie za dużo tych czułości by było:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fejsie jestem jeszcze bardziej zagubiona niż na G+, a fanpage'a chyba nie mam, więc może polubisz i udostępnisz po prostu mój profil:), a także moje poszczególne wpisy:) Dziękuję! Jeśli chodzi o czułości, przesyłam uściski! Dla Ciebie i Córeczki:)

      Usuń
    2. Młody tata, jako fp możesz polubić tylko drugi fp, nie można polubić osoby. Do tego potrzebne jest konto osobiste. Też kiedyś myślałam, że tylko stronę bloga założę, ale to utrudnia wiele spraw na FB.

      Usuń
  3. Jeszcze raz witamy:)miłego dzionka u nas tak pięknie,ze jak wyszliśmy o 9.30 to dotarliśmy do domu na 14:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam fb, wciąż bije się z myślą założnia konta, ale zobaczymy, może jak będę miała więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż, załóż, fajnych ludzi na fejsie nigdy dość:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. No to lecę do Ciebie, ale gdzie Cię tam znaleźć i polubić?:)

      Usuń
  6. Jak rzekłam już po złej stronie mocy, po realnej stronie Niezaradnej. Jeszcze mniej czasu na pracę,

    No dzięki, dzięki Koleżanko. Więcej literatury, więcej czadu, mniej snu, więcej życia - dawaaaaaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi, co nie? Wyśpimy się później:)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.