niedziela, 14 czerwca 2015

Wszystko, czego dziś chcę

...z cyklu "Uroda życia"


No i tak to jest. Upał. Wszyscy mówią, że doskwiera, ale mnie on nie doskwiera, bo ja go lubię. Mrożona kawa, woda z cytryną i miętą, lody.


Żeby woda była bardziej cytrynowa, wpierw wrzucam plasterek świeżo ukrojonej cytryny, a dopiero na niego wlewam gazowaną wodę i dorzucam listek mięty. Potem przez cały dzień uzupełniam dzbanek. To w wersji minimalistycznej. Na bogato - wszystko tak samo, tylko w dużej szklance ;)

Mrożona kawa. Ponownie. Rok czekałam na pretekst w postaci upałów. Jeśli klikniecie, to się dowiecie, jak ją robię:)

Jak się dostaje na Dzień Matki miętę, to chyba można podejrzewać, że młode czują do matki to samo, co? Miętę znaczy ;) Takie kwiaty są super, bo nie pylą. W sam raz dla mnie

Dziecię najmłodsze też życzy sobie wody "ziściem i ciną". Tylko że niegazowanej. I z grubego, nierozgryzalnego kubka ;)

No więc jak doskwiera, jak nie doskwiera? Się pytam ;)

 

Przyznacie, że moje wymagania w ten upał są  o wiele mniejsze niż pani Izy ;)



21 komentarzy:

  1. Nie doskwiera :))) Czekam na gorąco całą zimną zimę i wreszcie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, już było, niestety. Dziś znów zimno.

      Usuń
  2. My tu lubimy miętę, wersja mocniejsza, czerwona... i również upały, ale chyba lżejsze :)

    na zdrowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę się doinformować w temacie czerwonej mięty, bo nic o niej nie wiem. Ta moja miłość do roślin ;)

      Usuń
    2. Ja tak na nią mówię, ale to mięta pieprzowa jest

      http://www.dobrepole.pl/pic/mentha_piperita_mitcham_1.0.jpg

      Usuń
    3. Słyszałam o niej. Jaki człowiek jest przywiązany do słów, nic nie skojarzy sam ;) Fajna stronka :) Dzięki!

      Usuń
  3. Ja ostatnio piłam cały tydzień wodę w wersji luksusowej bo z truskawkami lub z arbuzem i truskawkami,albo jagodami goi :) . Dziś kupiłam lody do kawy mrożonej,ale z picia nici bo mam dziwny głos i zaleganie w gardle więc znowu jakiś problem. Ślę moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie luksusowo :) A wiesz, że ponoć upały to czas największych angin? Właśnie ze względu na różnicę temperatur między gardłem a lodami :( Mam nadzieję, że jesteś jednak zdrowa. Trzymam kciuki i też ślę uściski :)))

      Usuń
  4. fajnie przypomnieć sobie piosenkę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Mnie ona kojarzy się z dzieciństwem.

      Usuń
  5. Nic nie doskwiera! Niech trwa!

    A pija się mojito. Z miętą i limonką. Duuużo mięty, duuużo limonki. Ach!

    A właściwie to piło się tak wczoraj. Dziś się tęskni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że piszecie, że nie doskwiera, bo już myślałam, że jestem jakaś inna ;), skoro wszyscy wokół narzekają.
      Mojito. O matko kochana. Toż to rozpusta w czystej postaci. Ale nurzaj się, nurzaj, tylko nie utoń ;) Trzymaj się limonki i liścia ;)

      Usuń
  6. Mi jeszcze nie doskwiera, ale jak zacznie, to pewnie sobie ponarzekam ;)
    Woda z cytryną - uwielbiam. Mrożona kawa? - czemu nie? ;-) Lody! - muszą być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najważniejszych kwestiach tego lata się zgadzamy :)

      Usuń
  7. Może być upał jak mam wodę z lodówki z cytryną i kostkami lodu,siedzę w cieniu i mam lody własnej produkcji to nic mnie nie zabije:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę na te lody, Kochana! Dawaj foto na bloga! :)))

      Usuń
    2. Już wlepiłam foto:)(czyt.pochwaliłam się)

      Usuń
  8. Uwielbiam upał i wodę z cytryną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Upał na dworze, wygodny fotel na balkonie, książka i zimna woda z cytryną w zasięgu ręki - to jest to, co lubię :)
    Szkoda, że przy maleńkim dziecku o takim relaksie na razie mogę jedynie pomarzyć.
    Musi mi wystarczyć szklanka wody z cytryną popijana w locie pomiędzy przewijaniem a karmieniem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, przy maluchu praktycznie nieosiągalne. Ale wszystko mija, nawet najdłuższa żmija, więc jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie ;) Trzymaj się, a doczekasz się :))) A ja trzymam kciuki!

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.