niedziela, 12 lipca 2015

Kto rządzi w domu?

...z cyklu "Rozmówki rodzinne"

 


Niedziela. Późne rano. Zawody pod tytułem kto nie przewinie najmłodszaka. Ona i On udają, że wręcz przeciwnie, że się do tego palą. Nie palą się jednak, bo przewijanie dwulatka to grubsza sprawa. Wygrywa, jak zwykle, Ich Dziecię.


Ich Dziecię
Ciągnie za rękę Jego.
Ty, tato!

Ona
Solidarnie staje obok przewijaka.
Dobra, daj.

Ich Dziecię wije się i rzuca, macha wszystkim, co ma.

On
Dasz radę?

Ich Dziecię
Nie daś jady, mamo! Nie daś jady!

14 komentarzy:

  1. Jak dwulatek postanowi, że nie dasz rady, to tak będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Już nie pamiętam za dobrze, jak to było ze starszakami, ale z obecnym dwulatkiem jest tak, że po cierpliwym wytłumaczeniu wydaje się rozumieć i godzi się na rodzicielską opcję ;) A nawet ją przypomina, gdybym następnym razem chciała zrobić coś na skróty :) Taka bestia.

      Usuń
  2. Widzisz dziecko jest chociaż z Tobą szczere jak mówi że nie dasz rady to daj spokój niech się ojciec wykaże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wykazuje się, wykazuje :) Stale i niezmiennie. Od tylu lat :)

      Usuń
  3. dobrze, że moje dzieci skończyłam przewijać jak miały po 1,5 roku, dla odmiany w niedzielny poranek młoda stawiała nocnik przy łóżku i tato chciał nie chciał podrywał się w odpowiednim momencie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci dobrze. A o której godzinie w tę niedzielę stawiała?
      Moje porzucały pieluchy w okolicach trójki, więc i tym razem pewnie będzie tak samo. Jak próbowałam uzyskać coś wcześniej, to tylko miałam pooblewane meble wszystkie :(

      Usuń
    2. a różnie, czasami to był środek nocy, no wiesz, przy celiakii potrafiła o 3 w nocy działać :)

      Usuń
    3. O, współczuję. Moje najstarsze za dnia jakie było, takie było, ale po nocach to spało :)

      Usuń
  4. Miałaś szczęście, ze jednak maź!

    OdpowiedzUsuń
  5. My dziękować Bogu od 4tyg nie przebieramy Jasia bo już go nie nosi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak Wam dobrze! Gratuluję sukcesu :)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.