czwartek, 2 lipca 2015

Drugie urodziny bloga. W prezencie "sZAFa"

...z cyklu "Uroda życia"


Dyskretnie i po cichu wczoraj minęły dwa lata, odkąd w tym miejscu ukazał się pierwszy, nieporadny wpis. Od tamtej pory sporo się zmieniło, choć też wiele pozostało jak wcześniej. Coś idzie lepiej, coś gorzej, w sumie jednak żyje mi się o wiele ciekawiej niż dawniej, więc na pewno nie będę narzekać. Dziękuję, że ze mną jesteście i że wciąż Was przybywa :)



http://szafa.kwartalnik.eu/54/spis.html
http://szafa.kwartalnik.eu/54/spis.html


Nie zamierzam narzekać, będę się za to cieszyć i mam nadzieję, że się przyłączycie, gdyż właśnie ukazał się kolejny numer kwartalnika literacko-artystycznego "sZAFa", w którym po raz pierwszy (i mam nadzieję, że nie ostatni ;) na zaproszenie Małgosi Południak, w dziale ESEJE-FELIETONY-RELACJE pojawił się mój tekst. Znaleźć się w towarzystwie artystów publikujących w "sZAFie" to duża przyjemność, więc się chwalę i zapraszam Was do czytania!

22 komentarze:

  1. Najlepszego! :) Życzę Ci kolejnych lat tutaj z nami oraz wielu sukcesów! Z przyjemnością przeczytam Twój tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super urodzinowy prezent :))) Samych dobrych tekstów i tu i tam, zdobywania nowych wysp i wszelakiej pomyślności Wiolu :)))
    Uścisków MOC ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odściskuję serdecznie i tak samo mocno dziękuję, Beatko :)))

      Usuń
  3. Sto lat dla bloga i gratulacje dla ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :) Nie myślałam, że tak długo będę pisać, naprawdę :)

      Usuń
  4. Gratulacje i sto lat! Wznoszę toast zmiksowanymi borówkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A z czym miksowałaś? Z jogurtem?

      Usuń
  5. Podwójne gratulacje w takim razie!!!!! sto lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Miej dla nas zawsze jakiś dobry tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezent na drugie urodziny, gratulacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, zgadza się :) I bardzo dziękuję!

      Usuń
  8. Cieszę się i mam nadzieję na więcej i jeszcze dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa i gratuluję urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W moim wieku chętniej obchodzi się te blogowe ;)

      Usuń
  10. To brawowałam ja, Niezaradna. Od tak długiego czasu żyjąca pozablogowo, że aż mnie wywaliło precz z profilu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziękuję ja, fanka Niezaradnej ;)
      Ale jak Cię wywaliło z profilu?

      Usuń
  11. Gratulacje i dalszej radości z pisania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) I pozdrawiam tak samo serdecznie :)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.