sobota, 15 sierpnia 2015

Lepiej być nie może?

...z cyklu "Uroda życia"

 

Wpół do ósmej rano. Jest nieźle. A będzie jeszcze lepiej... A to zdjęcie naprawdę nie jest pozowane. Ono jest "podglądane" - w stylu: Chodź, zrobimy mamie zdjęcie, jak nie widzi. Pełno mam takich - to moje najlepsze :) W sumie to dzięki. Dobrze się zobaczyć z tej drugiej strony


Tak, tak. Wiem, wiem. Nic, tylko uroda życia i uroda życia. Jakby życie ciemnych stron nie miało. No kurczę, moje w tej chwili nie ma. Jak by nie patrzeć - nie ma. Z której go nie podglądać strony - cienia brak. I to nie tylko z powodu upału.


Pełnia szczęścia, bo mnie tam od przybytku głowa nie boli. Roboty dużo i dobrej. Sytuacja rozwojowa. Satysfakcja. Rodzina. Zdrowie.

I wreszcie grzmi. I się błyska. Poobiednia kawa tam, gdzie zwykle. I widok ten, co zwykle. Gdzie byłoby mi piękniej?

Mejle dobre spływają jak dary losu jakieś. Za dnia i w środku nocy. Mojej nocy. To znaczy o 22.39, kiedy akurat wyjątkowo nie śpię, gdyż świętuję przy włączonym radiu i otwartych oknach czyjeś czterdzieści i cztery.

Pełnia szczęścia. I moc możliwości.


Kurczę, jak ja to ogarnę? Losie, litości. Ale nie mówię tego serio, więc wiesz ;) Nawet sobie nie wyobrażasz, jaką piękną klamrą zapiąłeś ostatnią trzylatkę. Co do dnia. Więc dzięki. I to było całkiem na poważnie. Hej!

18 komentarzy:

  1. Jak dobrze jest poczytać że komuś dobrze,że zadowolony z tego co ma.Cieszę się z Tobą tym dobrostanem.U mnie oprócz zdrowia też na szczęście wszystko gra.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w to, że pozytywny przekaz potrafi wzbudzić dobre emocje :)

      Usuń
  2. Pięknie Cię zaskakują, a dla 44 latka uśmiechy urodzinowe i powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pięknie :)
      Za uśmiechy urodzinowe serdeczne podziękowania z pozdrowieniami w imieniu "44" przekazuję :)

      Usuń
  3. Moja Droga. Takich chwil zapewnie - a właściwie- na pewno przyjdzie Ci doświadczać wiele razy. Każdy epizod na wielkie znaczenie, lecz nie zwracamy na nie uwagi. Można przywołać tzw. "efekt domina". Wiele razy pidczas medytacji wracam do lat minionych. Odbieram to jak stary film, którego kadry są pozornie banalne, ale po chwili
    ukazuje się wydarzenie, które było kkuczowe w moim życiu. Czytam regularnie Twojegi bloga i za każdym razem odkrywam "coś nowego", coś co podpowiada mi jak mam żyć. Dodam, że mam. 70 lat. Twój blog JEST DLA WSZYSTICH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Znajomy Czytelniku :) Najserdeczniej dziękuję za tyle fantastycznych słów uznania. Nie tylko są miłe, ale dają poczucie, że moje dzielenie się myślami i chwilami z życia ma dla Kogoś znaczenie, pomaga Mu, daje inspirację. To niezwykłe, naprawdę.
      Dlatego bardzo, bardzo Ci dziękuję za bywanie tu, za czytanie, za odzew - bo bez tego wszystkiego blog straciłby jakikolwiek sens.
      Masz rację, życiowy efekt domina najlepiej widać z dłuższej perspektywy czasu, kiedy można dostrzec, jakie - błahe z pozoru - zdarzenia zaważyły na całym naszym życiu. A może to efekt motyla? :)
      Najserdeczniej Cię pozdrawiam i mam nadzieję nigdy swoim wpisem nie zawieść :)

      Usuń
  4. Chwilo, trwaj! I pieprzyć chichot Mefistoflesa. Frajer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frajer. Tu zobacz, jaka ze mnie kiedyś była "poetka" ;)
      http://myslownicelife.blogspot.com/2013/08/chocolate-coffee-simply-best.html

      Usuń
  5. I niech te piękne chwile nigdy się nie kończą!!!
    Oby jak najwięcej osób było tak szczęśliwych i zadowolonych z życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z serca! Dobrze czytać takie słowa. Serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. przyjemnie czyta się takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi :) Ale wiesz co? Przyjemnie się je także pisze :)

      Usuń
  7. Bardzo pozytywny wpis :) więc Chwilo trwaj!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo cóż nam więcej od życia potrzeba, oprócz miłości i błękitnego nieba ?
    Pięknie jest na Twoim tarasie, gdzie uroda życia kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nic mi dzisiaj nie potrzeba :) Bo wychodzę z założenia, że tę urodę to trzeba sobie z życia "wykadrować". I się nią cieszyć. Dlatego pięknie jest na moim tarasie :)

      Usuń
  9. Szczęście dla każdego ma inną postać może to i lepiej:) . Cieszę się razem z Tobą,że ty jesteś szczęśliwa:) . My też jesteśmy szczęśliwi dziecko mówi,my z męże się kochamy tak samo mocno może i mocniej niż 8lat temu bo dziś nasza rocznica bycia razem:) . W niedziele padał deszcz 3min szczeście,że spał nawet na tą chwilkę bo i może ptaki mają się co napić a wczoraj padało 4godz więc już pełnia szczęścia:) . Całuje z uśmiechem na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy szczęście objawia się padającym deszczem - jest dobrze. Tak sądzę. I z tym, że dla każdego wygląda ono inaczej - zgadzam się.

      A dla Was, Kochani, najpiękniejsze życzenia miłości, ale takiej prawdziwej, której smak na pewno zdążyliście już poznać, jeśli ona wciąż w Was trwa, nie płowieje mimo upływu czasu. Niech więc trwa, przez kolejne ośmiolatki, aż do końca, który oby nieprędko! Całuję i ściskam Was serdecznie, Ciebie, moja Kochana, zwłaszcza :)))

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.