poniedziałek, 21 grudnia 2015

Był Mikołaj, jest kurtka, komin i rękawiczki :)

...z cyklu "Co w szafie piszczy"


Umówmy się, matka trojga nie odnawia garderoby co miesiąc. Ani nawet raz na pół roku. Raz na rok także nie. Matka trojga chodzi w ciuchach do zdarcia. Cieszy się, kiedy coś się wreszcie podrze, bo ma szansę bez wielkich wyrzutów, choć nie bez wysiłku, zakupić (lub u Mikołaja zamówić), co tam trzeba :)


Zatem: podarło się - zamówiła - dostała. Nie pod poduszkę, co prawda, lecz ciut wcześniej (Mikołaj nie może czekać, gdy widzi okazję), ale matka trojga cieszy się i tak, że w tym roku na nią trafiło i oto ma:


Kurtkę - dokładnie taką, jaką chciała, prawie do kolan, lekko wciętą w talii, z kapturem delikatnie gumką ściągniętym (nie spada z głowy, a wcale nie widać ściągnięcia, ha!) oraz tak samo ściągniętymi od wewnątrz rękawami. Do tego idealny kolor i jeszcze bardziej idealna cena. Puchowa to ona nie jest, o nie, ale wypróbowałam, że ciepła, dlatego te 80 złotych, które kosztowała, warte były wydania. Lidl kurtki ma zwykle beznadziejne, ale nie tym razem.



Szalik, a właściwie komin, bawełniany, bez szwa, dokładnie taki, jaki miał być - 10 złotych na wyprzedaży w Auchan.


Rękawiczki - zakupowe szaleństwo, bez dwóch zdań. Nie żartuję, tyle dobra w jednym roku nigdy nie dostałam, a z tego, co mi wiadomo, to jeszcze nie koniec. Jak tak dalej pójdzie, zwariuję ze szczęścia. Albo umrę z rozkoszy. Camaieu - przecena - 15 złotych.

12 komentarzy:

  1. Mi w tym roku niestety nie udało sie upolować kurtki będę wykańczać to co mam, może w przyszłym szczęście mi dopisze bardziej.Fason twojej to mój ulubiony taki kurtko- płaszczyk uwielbiam figura zachowana a nerki i tyłek ocieplone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka do pozazdroszczenia, na tą zimę nie musi być super ciepła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Powiem Ci, że zaskakująco dobrze wygląda (materiał i wykończenie), jak na ten sklep i cenę :)

      Usuń
  3. Wspaniałe dary dostałaś:). Kolorystycznie bardzo mi się podoba:). Pochwalę,że mój Mikołaj też mi dał kurtkę pod koniec listopada bo była przecena z 240zł na 140zł :). To jest prezent na święta więc już nie liczę na nic więcej:) Wyślę Ci zdjęcie to zobaczysz:) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknej we wszystkim pięknie, pamiętaj o tym :)

    uściski ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  5. Matka trojga dzieci wygląda powabnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przynajmniej tak się czuje, kiedy czyta takie miłe słowa :)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. wyszła super stylizacja!!!najbardziej podoba mi się szalik:)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.