poniedziałek, 4 stycznia 2016

"Sezon zamkniętych serc" - oficjalna zapowiedź :)

...z cyklu "Dyrdymałki"


Niedawno święta, sylwester i tak dalej... Ale pamiętacie, że wkrótce walentynki? :)

Ja nie mogę się już doczekać, bo w tym roku mam dodatkowy powód!

Już niedługo okładka, a tymczasem... oficjalny opis promocyjny.

 


Zapraszam :)


"Sezon zamkniętych serc"

On kocha ją, a ona jego – tak mogłaby się zacząć historia o miłości. Jednak gdy w grę wchodzą lęki z przeszłości, może to nie wystarczyć do ułożenia sobie życia, mimo najlepszych nawet chęci i starań. Agnieszka ma za sobą bolesne doświadczenia. Darek, który wiele lat temu, kierując się odruchem serca, pomógł jej i wciąż stoi obok, z biegiem czasu czuje, że zaczyna brakować mu sił. Postanawia zorganizować im życie od nowa i raz na zawsze uzyskać odpowiedź na pytanie, czy ich wspólna przyszłość jest w ogóle możliwa. Wyjazd na dwuletni kontrakt do Oslo ma im w tym pomóc, jednak ostatecznie docierają do Vopnafjörður, niewielkiej islandzkiej miejscowości.

W nowym miejscu Agnieszka szybko zaprzyjaźnia się z Hanną, z pochodzenia Słowaczką, którą zastępuje w szkole. Poznaje Rinke i Jóna. Nowi ludzie wprowadzą spore zamieszanie w życie bohaterów. Czy to wystarczy, by wymazać z pamięci złe wspomnienia i pokonać lęk? Czy miłość może uleczyć wszystkie rany?

26 komentarzy:

  1. Akurat ostatnio coraz częściej zerkam na Północ więc z chęcią sięgnę po tę książkę. ciekawa zapowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że czytanie "Sezonu" sprawi Ci przyjemność :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Brawo, czekam i ściskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskam Ciebie, Małgosiu, i dziękuję :)

      Usuń
  3. Wygląda niczym zapowiedź bestsellera, Wiolu. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, Danusiu, oby Twoje słowa były prorocze ;) Dziękuję!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja także :) Ale stres mnie zżera powoli ;)

      Usuń
  5. Gratuluję, trzymam kciuki, przeczytam z pewnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że wyszło nie najgorzej :)

      Usuń
  6. Gratuluję :)
    Bardzo dobre wieści i chętnie kupię i poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  7. Ładne mi dyrdymałki....
    Toż to wiadomość dnia! 😎
    Gratulacje raz jeszcze 🎇 🎇✨❇
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie tam ;)
      Ale tak. Super :))) Choć także pod napięciem.
      Dziękuję raz jeszcze, Kochana Kaśko :)))

      Usuń
  8. Super! A Ty już widziałaś projekt okładki? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, widziałam, w sumie już chyba kilkanaście wersji, ale mój wydawca jeszcze nie wskazał tej jedynej. Zatem czekam :)

      Usuń
  9. Super Wiolu, wędka zarzucona, a może sidła ciekawości. Czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przebieram łapkami z niecierpliwości :) Całuję!

      Usuń
  10. Będę dumna jak ją zobaczę, że Cię "znam" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak komentator wyżej jestem dumna,że Cię "znam" . Czekam niecierpliwie i już mówiłam kilku osobą,że niedługo ukarze się bardzo oczekiwana przeze mnie książka:)Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak mi strasznie miło, chociaż to trochę peszące, naprawdę :) Książka coraz bliżej, właśnie czytam pdf, czyli plik po składzie. To już prawie to, co będzie wydrukowane :)
      Mam nadzieję, że i Wy miło spędzacie weekend :)))

      Usuń
  12. Umieją zajawiać :).

    Czekam, czekam, czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieją :)
      Czytam, czytam, czytam... o piątej rano plik po korekcie :)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.