piątek, 5 lutego 2016

Moja droga: Prośba o 1%

Dziś post dla mojej blogowej koleżanki :)


A oto i Ona, we własnej osobie :) Autorka bloga Moja droga

 

Poniżej jej list do Was:

 

Dzisiaj chciałabym Was, moi kochani czytelnicy, poprosić o wsparcie. Będę ogromnie wdzięczna, jeżeli będziecie o mnie pamiętać przy rocznym rozliczeniu podatkowym. Gdybyście nie mieli komu przekazać 1% z podatku, bardzo chętnie go przygarnę :D

Wystarczy tylko w odpowiedniej rubryce podać nr  KRS: 0000270809 , a w rubryce cel szczegółowy moje dane MAŁACHOWSKA, 4519

Na stronie fundacji AVALON jest również program, który ułatwi rozliczenie, w załączeniu link.
http://www.fundacjaavalon.pl/jak_nam_pomoc/jeden_procent.html
Większość z Was wie z jakim wstrętnym i podstępnym choróbskiem się borykam i ile życiowych problemów mam do pokonania. Dla tych, którzy chcą mnie poznać bliżej zapraszam na stronę fundacji  
http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/malachowska_bozena.html?highlight=WyJtYVx1MDE0MmFjaG93c2thIiwiYm96ZW5hIiwibWFcdTAxNDJhY2hvd3NrYSBib1x1MDE3Y2VuYSJd
Z góry dziękuję za udostępnianie mojego posta na Waszych blogach :DDD
Pozdrawiam przedwiosennym uśmiechem :D
 

8 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć możliwość sklonowania tych 1%. Już obiecałam na mur beton gdzie indziej :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie da się sklonować :) Podaj dalej :)

      Usuń
  2. Nie rozliczam się w Polsce, kiedy znów zacznę to robić, 1% Twojej niezwykłej koleżance przekażę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh od 3 lat oddaje mojemu koledze z klasy który ma raka:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszło- w rozliczeniu;
    Pozdrawiam, Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.