wtorek, 5 kwietnia 2016

Spotkanie i konkurs w Księgarni Autorskiej

...z cyklu "Uroda życia"

 


Spotkajmy się na kawie i ciastku w Księgarni Autorskiej w Jastrzębiu-Zdroju!

15 kwietnia o godz. 18.00 (Galeria "Jastrzębie").

Czasami w życiu, bojąc się odrzucenia, zamykamy się na świat. Dalajlama powtarza jednak, że wszyscy pragniemy uśmierzyć nasze cierpienie i wszyscy pragniemy miłości i szczęścia.

Jak otworzyć zamknięte serce człowieka?

Najciekawsze odpowiedzi nagrodzimy książkami. 
Ogłoszenie wyników podczas spotkania :)

Do zobaczenia!

 

Więcej szczegółów:

https://www.facebook.com/996101783783176/photos/gm.1737990866482535/1046590812067606/?type=3&theater

6 komentarzy:

  1. Wpadłabym na taką kawę z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już przeczytałam, a właściwie pochłonęłam :) napiszę kilka słów, ale musi mi się uleżeć w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że "pochłonęłaś" :) Całuję!

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.