poniedziałek, 6 czerwca 2016

Dzieje się. Część pierwsza, czyli czytajcie poezję!

...z cyklu "Uroda życia"


Dzieje się. I będzie się działo. 

Było mało pisania na blogu. Dużo pracy, dużo zdarzeń, trochę mniej, ale tylko trochę, czytania. Dziś fotograficzna zajawka numer jeden. Wkrótce - mam nadzieję! - więcej.


Premiera trzeciego tomiku poetyckiego
Małgorzaty Południak "Mullaghmore"
i
spotkanie w Chorzowie, w przeddzień Portu Poetyckiego -
27 maja 2016 r.

Tu możecie kupić "Mullaghmore" w promocyjnej cenie

Dostać taką dedykację...

I takie prezenty! Tomik do czytania i notes, który jest na okładce - do notowania. Mam. Notuję. Ale nie listy zakupów - co to, to nie :)

Z Małgosią tuż przed z spotkaniem autorskim w Galerii MM w Chorzowie

W taaakim towarzystwie w pierwszym rzędzie!!! Moja dziwna mina to wynik zasłuchania, więc wiecie ;)


Dziś tyle. Wracam do pracy.

Jeszcze tylko to:
https://www.facebook.com/Mullaghmore/?fref=ts

I już. Dobrego dnia!






12 komentarzy:

  1. Dodawałaś mi otuchy z Baśką i ze zmęczonym towrzyszem podróży, ale później było już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam ... no, nie, cieszę się , bardzo, Dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Jest radość, Beatko! Że jesteście :*

      Usuń
  3. Wreszcie się doczekałam wpisu:),tomik postaram się zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :)
      Tomik bardzo warto!

      Usuń
  4. Dziękuję dziewczyny, uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że tu tak pozytywnie jest! Ja chcę taki tomik.Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolino, tomiki są u wydawcy, na allegro i w kilku internetowych księgarniach, tam najpewniej i najszybciej można zakupić Mullaghmore :) zapraszam

      Usuń
  6. No, jak miło Cię tu znowu widzieć :). Tak myślałam, że "jak mało pisze - znaczy, że dużo robi". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też miło wrócić i Cię tu spotkać :) Niestety dużo się robi, ale cudzego, takie życie ;)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.