niedziela, 11 grudnia 2016

Boże Narodzenie z kretem Filipem - w różnych częściach świata

...z cyklu "Uroda życia", czyli "Święta z kretem Filipem"

 

Po raz drugi miałam przyjemność wspomóc projekt grupy blogerek, a nawet jednego blogera, pod nazwą "Święta z kretem Filipem". Jest to ekipa absolutnie fantastycznych, pozytywnie nastawionych do świata ludzi, którzy całkiem samodzielnie napisali wierszowane bajki dla swoich dzieci, a następnie nie bez tremy, ale całkiem pięknie, je nagrali.

W ten oto sposób powstała kolejna płyta o przygodach kreta Filipa - tym razem podróżującego po różnych częściach świata - "Święta z kretem Filipem".

Tu można zamówić ten oto świąteczny "Pakiet dla Mamy i Dziecka" - KLIK

Możecie ją zamówić oddzielnie lub w pakiecie z moją książką "Sezon zamkniętych serc", która na życzenie zostanie przeze mnie opatrzona osobistą świąteczną dedykacją, a następnie przesłana pod wskazany adres.
Dochód ze sprzedaży płyty jest w całości przeznaczony na rozwój projektu mającego na celu stworzenie subiektywnej listy miejsc wartych odwiedzenia przez rodziny z małymi dziećmi, miejsc specjalnie pod tym kątem przygotowanych, w których nikt nie spojrzy na Was krzywo tylko z tego powodu, że Wasze dzieci są ruchliwe, głośno mówią i domagają się uwagi.

Natomiast dla tych, którzy chwilowo nie mają małych dzieci, książka solo - można zamawiać z dedykacją dla siebie lub dla kogoś bliskiego :)

Tu można zamówić książkę z dedykacją: myslownicelife@gmail.com

Dzięki Wam mam w domu małą fabrykę prezentów, a zdjęcie już lekko nieaktualne, bo stosik topnieje... Jednak to sama przyjemność, naprawdę :) Jutro wysyłam kolejną partię.

2 komentarze:

  1. Widziałam jak to nagrywali - coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, filmik jest ekstra, ale nie potrafię go udostępnić w poście :)

      Usuń

Opinie Czytelników mojego bloga są niezwykle cenne. Dlatego serdecznie dziękuję za każdy komentarz.